fredag 1 april 2011

HEJ LISA

Eftersom du tydligen är uttråkad för stunden så kan jag berätta lite om min vecka för dig, och uppdatera läget liksom. I måndags hade jag bara vanliga, tråkiga lektioner. Samma i tisdags också, och i onsdags. Körde dock på en utgång med erkan och hans 3 vänner som är i staden, mådde ej så bra igår och har varit hemma idag också, kul liv!

Annars så har jag ätit chips idag för första gången sen Nordirland, jag har borstat Legolas och han har bitit mig (elak jävel), och sen har jag städat lite. Här är alltså anledningen till att jag inte uppdaterat i veckan, har inte hänt så mycket förstår du ;)

Efter nästa helg blir det dock annorlunda, SÄLEN HERE WE COME, GALET!!!

1 kommentar:

Lisa sa...

Typiskt dig att vara bakis två dagar!

och hahahahaha men förlåååååt, legolas BET dig?! hahahahahha vafan. Jag lovar att du gjorde något elakt? eller rörde hans mage? Han blev elak på mig då en gång, men jag blev elak tillbaka och blängde på honom. Han blängde tillbaka men jag vann...

SÄLEN SÄLEN SÄÄÄÄÄÄÄLEN.

"Vintern är här och jag drar från stan och grälen
Dags att rensa själen så jag sticker till Sälen
Platsen som uppfyller min ideologi
Massa bärs brudar(eh?! KILLAR) och sjyst afterski"


WOOOHO