torsdag 14 april 2011

Blablabla

Äckligt tråkiga lilla skitstad. Jag vill bort härifrån, jag längtar till studenten så man kan jobba hela sommaren och sen bara dra. Fy satan vad skönt det ska bli. För övrigt så har jag börjat jobba, och det är faktiskt kul! Om det inte var nog med det så har jag fått sommarjobb också, på turistbyrån. Haha. Menmen, pengar är pengar och det är säkert kul!

Så här ser det ut för mig denna sommar:
  • Studenten 10 juni
  • Börjar sommarjobba 20 juni
  • Slutar sommarjobba 17 juli
  • Boka resa till Spanien efter den 17, ska försöka komma iväg så snabbt som möjligt så säkert den 18 eller 19.
  • Stannar förhoppningsvis där någon/några veckor
  • Hem, jobbajobbajobba
  • Oktober: ALPERNA för att göra en säsong. Om det inte går så ska jag ändå iväg nånstans, bara jag kommer iväg från Sverige!

Inga kommentarer: