måndag 21 mars 2011

Monday

Kommer bli en grymt skön vecka! Helt ledig idag, börjar 12.30 imorgon, helt ledig på onsdag och sen är resten av veckan i princip som vanligt. Idag ska jag i alla fall knalla ner på stan vid 5 för att fika med Anna, Carro och Lovvan, och sen hade jag tänkt att plugga lite på franskan. Som jag sagt förut, man blir verkligen skadad av att gå på Rudbeck.. När jag inte har plugg blir jag stressad och när jag har plugg är jag inte stressad, haha. Jaja, så kan det gå!

För övrigt så längtar jag sjukt mycket tills det är dags att fylla i tatueringen, och eventuellt göra en ny... hehe.

1 kommentar:

Lisa sa...

Nu får du fan ta och uppdatera! Tror du jag kollar på din blogg sjutton gånger per dag för att jag har glömt vad du skrev i inlägget "monday" NEJ. Kan inlägget u.t.a.n.t.i.l.l. haaaalllå segis. Kom igen nu. ;)

Postat av:

uttråkadtjej_91@hotmail.com