måndag 13 februari 2012

13 februari 2012

Hejzan. Nu var det fasiken år och dagar sedan jag skrev i denna fina lilla blogg så jag tänkte kika in och klottra ned någon mening eller två. Som ni vet (eller ni och ni, ingen läser väl) så skaffade ju jag och Lisen en blogg när vi skulle iväg till Schweiz och jag antar att det är där jag fått lite utlopp för mina tankar den senaste tiden. Tänkte dock återgå till att skriva mer personligt i den här när jag har lust hade jag tänkt...

I alla fall så mår jag bra. Har en glad känsla i magen näst intill hela tiden och jag vet var den kommer ifrån. Jobb har jag också lyckats få så livet rullar väl på rätt bra helt enkelt. För övrigt så fyller jag hela 20 år om exakt en månad och är äntligen inte tonåring längre. Det enda som fattas är lite värme och sol, vår närmare bestämt.

Nej, nu ska jag kila ned för trappen och se vad som luktar så gott, scones kanske?

Jag för cirka 2 minuter sedan. Myser i sängen meheee

Inga kommentarer: