måndag 10 januari 2011

Ångest och stress

Idag är det 5 månader kvar till studenten. Helt sjukt egentligen, dom här 3 åren har gått så himla snabbt, och så mycket som jag har att göra den här terminen så kommer det nog gå ännu snabbare. Om exakt 3 veckor åker jag till Nordirland och är borta 3 veckor, vilket innebär att allt arbete de andra gör när jag är borta, måste jag göra innan... När jag kommer hem har jag en vecka i skolan, sedan är det sportlov och jag åker med familjen till Schweiz, sedan är det inte många veckor kvar. Jag får panik av att tänka på vad som händer sen, jag har ingen aning just nu hur allt blir. Ååh, ångest.

Australien är iallafall drömmen. Vi ska komma iväg Lisa, vi måste.

1 kommentar:

Lisa sa...

Vi kommer komma iväg Amelia! Jag känner det på mig. Speciellt nu när du fått jobb! GRATTIS :D